Blivande shopaholic...?

Ja gott folk, då var den första shoppingturen gjord i L.A. Knasigt att jag alltid känner mig så glad efter en shoppingtur. Det är nog shopaholicvarning på mig, HJÄLP!!!

 

Jag är inte besviken på utbudet. Fy tusan vad mycket snyggt det finns! Jag tjänar inte mycket pengar på att jobba som au pair, och det underlättar väl heller inte att shoppingen är top notch! Nana kommer bli pank om hon inte lär sig att hålla i sina pengar och det vore ju inte så skoj. Då kommer jag ju inte kunna göra andra saker, som exempelvis gå på olika sportmatcher, konserter, restauranger och det vore ju lite synd.

 

Jag och dottern åkte iväg idag på förmiddagen till något stort shoppingcenter inte så jättelångt ifrån huset. Tog kanske 20 min att köra dit så det var helt okej. Ojoj, vad mycket snyggt jag har sett idag! Jag hade verkligen kunnat gått ”loss” på allt jag såg! Tyvärr så var jag inte gjorde på pengar idag heller, vilket är väldigt konstigt, men jag fick allt med mig lite grejer hem. Ovanligt brudar? Nej, inte så. Ni känner ju mig. Jag har till och med ibland blivit kallad påsen bara för att jag oftast kommer hem med fler än två kassar från en shoppingrunda.

 

Jag har hittat mina nya favoritbutiker. Forever 21 har väldigt snygga och billiga kläder. En riktigt härlig kombination. Hollister var dagens höjdpunkt! Där kommer jag lätt kunna spendera massvis med pengar! Stilen är lite surfaktig, både på kläderna och inredningen. Urban Outfitters köpte jag tyvärr ingenting på för jag behövde spara mina pengar, men ooboj vad mycket snyggt som fanns där inne. Vi var även i en butik som hette Tilly’s som också har snygga och billiga kläder. Den har faktiskt lite surfkänsla den med.

 

Hur tusan ska jag få med mig allt hem sedan om ett år? Jag har ett helt år framför mig med shopping! Det är ganska lång tid. Jag har bara varit i L.A. i lite drygt en vecka och jag har redan börjat tänka så. Detta kan ju bara sluta på ett sätt... Jag får istället se det som så här - jag lever bara en gång, om jag inte föds på nytt som vissa påstår, så se till att njut av det till fullo och det är exakt vad jag ska göra.

 

Detta var vad jag kom hem med



Forever 21



Tilly's



Tilly's



Hollister



Den här snygga kassen kommer från Hollister och ni brudar ni förstår varför den hänger så fint på min vägg. Ögongodis!!


I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: nastasja

Hahah, precis vad jag hade förväntat mig, goding! Men man blir ju som galen när det är affärer man inte har hemma. Surfkillen, ja, han skulle kunna få hänga på min vägg med ;)

Den översta hoodien är to die for!

<3

2010-08-30 @ 09:45:03
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Snyggt. Jag har hört att det finns fraktfartyg där man kan hyra en conteiner om inte resväskan rymmer alla kläder. Det är ju inte så långt till hamnen.

2010-08-30 @ 12:01:54
Postat av: Linda

Mmm, man kunde inte köpa surfkillen också dårå?!

OM det går, GO FOR IT och ta med honom hem så vi får klämma!

2010-08-30 @ 18:52:59
Postat av: mikkis

JAG ÄR SÅÅÅÅÅ AVIS!FY FAN vad ja är AVIS!

2010-08-31 @ 09:23:00
URL: http://whatalife.blogg.se/
Postat av: marie

sjukt fina grejer nana!

2010-09-01 @ 04:55:54
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0