Bruden Carin Andén fyller Systembolaget!

Datumet hos mig är fortfarande 29 augusti hos mig, eftersom jag är hela nio timmar bakom er i Sverige. Detta innebär att en grymt go brud fortfarande har sin födelsedag, nämligen ingen mindre än Carin!

 

Jag har nu känt Carin i några år. Jag har ingen aning om hur länge, men ett tag i alla fall. Vi lärde känna varandra genom konståkningen. Vi har tränat tillsammans under några års tid och under den här tiden skulle jag vilja påstå att vi var ganska lika till sättet hur vi betedde oss på isen. Det var alltid vi som åkte runt och sparkade i sargen när det inte gick som vi ville. Nu i efterhand skrattar jag åt det, och det tror jag nog att du också gör Carin, för det var ju faktiskt ganska onödigt gjort men då kändes det inte som det. Vi lät våra känslor styra, och dem styrde oss in i sargen med taggarna redo för en go kick. Det var också alltid vi som hade flest blåmärken på kroppen. Kanske inte så mycket att vara stolt över, men det är ändå minne jag har från den tiden.

 

Carin du är en person som man blir glad av. Du sprider glädje och värme runt dina nära och kära. Du är knasig och galen och därför valde den jag bilden. Du ska veta en sak, du har alltid varit som en liten förebild för mig. Du har alltid varit den som har gjort vad som har känts rätt och det är inte alltid så lätt att stå upp för vad man tycker och tänker, men det har du gjort. Det går alltid att prata med dig och du lyssnar alltid på vad man har att säga.

 

Kommer du ihåg kvällen innan jag åkte? Du ringde mig för att se om det var okej för dig att komma förbi en sväng. Vad var det första som hände när du klev innanför min dörr? Jo, kram- och tårkalas. Roligt kalas va? Haha! Som sagt, vi låter våra känslor styra.

 

Carin jag hoppas verkligen att du har haft en galet bra födelsedag! 20 år är hur gött som helst! Partyprinsessan kan nu utnyttja Systembolaget till max! Jag önskar dig all lycka med festandet, fast det tror jag i och för sig att du inte behöver, du brukar ju kunna lösa det ganska bra på egen hand.

 

Du är en vän som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta! Jag älskar dig för den du är! Grattis Carin!

I'll see you soon then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0