Fjärilar i magen

Som sagt, på fredagen fick jag träffa halva delen av min värdfamilj (det är vad din familj som du ska bo hos kallas för). Mamman och dottern mötte upp mig på flygplatsen. Självklart var jag nervös, och då mest nervös för att jag inte riktigt skulle känna igen dem. Men det gick bara fint, de stod och väntade på mig dit bagaget kommer. Efter att vi fått tag i bagaget åkte vi till ett grymt tacoställe, Chronic Tacos! Så jävla gött var det! Verkligen inte sista gången där! Jag beställde en burrito och då fick man välja om man ville ha kött eller kyckling i och vilka grönsaker, så allt var väldigt fräscht. All fyllning låg sorterat i boxar framme i disken så man såg allt. MUMSFILLIBABBA!!!

 

Vi åkte sedan vidare till huset. De visade mig runt och sedan fick jag se mitt rum. Jag bor inte i själva huset, utan mitt rum ligger i kombo med garaget. Så det är ungefär som att bo på egen hand, bara det att jag har allt mat inne i själva huset. Detta är något jag tycker är väldigt skönt, för det är ju bara att gå ut till rummet om jag vill vara för mig själv, eller stanna kvar i huset om jag hellre vill ha sällskap med resten av familjen. I mitt rum finns det allt som jag kommer behöva: stor säng så att jag kan vrida och vända på mig, två garderober, en bänk med utrymme i, ett sovloft där det finns plats för två, minikyl, tv med dvd, internet och ett eget badrum med toa och dusch. Detta gillas! Kvällen spenderades med att packa upp väskorna och få ordning på allt innan det var dags för att sova. Dagen efter var det dags för att träffa ett stort gäng med andra au pairer för ”The Scavenger Hunt”. Trött som jag var så var det inte så svårt att nana för Nana, men innan det var naptime så åkte en av mina favorit filmer på - BILAR! (Jag är nog besatt. Kommer aldirg tröttna på den. Never ever in my entire life!)







I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: nastasja

Hihi, säker på att två gaderober räcker? ;)

2010-08-30 @ 09:55:58
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: nastasja

Hihi, säker på att två gaderober räcker? ;)

2010-08-30 @ 09:56:09
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0