I väntan för lite shopping





Det är nu förmiddag här i L.A. och solen skiner, fast det är inte lika varmt som det var för några dagar sedan. Tydligen så är det ovanligt "kallt" nu om man jämför med vad det ar varit tidgare år vid den här tiden. Jag tycker att det är riktigt skönt, men det är väl för att jag är van vid kalla och regniga Sverige. Däremot blir det ganska kyligt på kvällarna. Så det är inte bara shorts hela tiden, utan även långbyxor och en tröja.


Morgonen började med en skön powerwalk för att rensa huvudet från alla tankar som far runt hela tiden. Det var riktigt härligt med tanke på att gårdagen inte var allt för skoj. Nu känns allt bättre och jag är peppad för min första shoppingtur här i L.A. Det är ganska mycket jag behöver, bland annat flip flop, handväska, smyckesask, sportshorts, vanliga shorts och kanske ett par solbrillor. Så vi får väl se hur mycket jag kommer hem med...


Jag vet att jag har sagt det förut, datorn och internet är några av de bästa uppfinningar som någonsin kommits på. När jag hade kommit tillbaka från min powerwalk så var det dags för lite stretchning. Jag satte på datorn, in på YouTube och på med det allra första avsnittet ur "Eva & Adam". Den serien kan vara något av det sötaste jag vet. Jag blir alltid glad när jag kollar på "Eva & Adam". Så länge leve YouTube! 



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Daddy Coooooooooooool

Hur många dussin av dina som du har hemma skall vi skicka över till dig?

2010-08-29 @ 22:25:27
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: Daddy Coooooooooooool

I inlägget ovan menar jag solbrillor. Briller är Norsk, fråga Kristin

2010-08-29 @ 22:26:58
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: nana

Ni ska inte skicka över några fler än vad som redan ligger med bland skridskorna

2010-08-30 @ 03:59:51
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Nana, Det där var väl onödigt otrevligt skrivet av dig, Pappa Bengt försöker bara vara rolig...Öh.

2010-08-30 @ 18:16:54
Postat av: Terjezainab

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-04-06 @ 09:45:39
URL: http://terjezainab.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0