Ååå fy bublan!

Just nu gillar jag inte att vara i L.A. över jul. Jag hade velat vara hemma hos min familj och kramat de tills jag dog! Tyvärr kan jag inte alltid få allt som jag vill ha. Jag får vänta lite…

 

I Hannahs och Amandas resväska fanns det bland annat några julklappar med till mig. En var ifrån Stas; en av de goaste brudarna jag känner! Jag började chatta lite med henne på facebook, men sedan blev det skype. Jag kunde inte vänta med att öppna hennes julklapp tills det hade blivit morgon (mer acceptabel tid, inte mitt i natten) här, utan var tvungen att öppna den när vi skypade.

 

Det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag blev för din julklapp Stas! Du satte mitt i prick! Fast det tror jag redan att du vet. Du känner ju mig så pass bra. Alla minnen vi ha tillsammans, och alla minner vi kommer få – jag längtar…

 

I wish you were here<3

 

Jag älskar dig!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Dc

Här kommer en Bamsekram från Haga

2010-12-25 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0