ÄNTLIGEN!

Rubriken säger allt vad jag kände för fredagskvällen. Jag fick mig äntligen min tacokväll. Som den var efterlängtad! Gott var det med.

 

I slutet av oktober fyllde ju Carro år och av mig och Emilia fick hon en tacokväll som present. Vi tre körde upp till Santa Monica och hem till Marit för att ha lite myskväll med tacos. Det var nämligen så att Madde skulle åka till Washington DC dagen därefter och vi ville ju träffa henne innan, så vi slog två flugor i en smäll. Det hela slutade med tacos hos Marit.

 

 

Det var jättemysigt och supergött! Det smakade nästan som hemma. Det som jag tycker är så roligt med tacos, är att det aldrig smakar lika dant trots att man har samma saker. Jag, Emilia, Carro, Madde1, Madde2 och Marit åt och drack gott. Öl och skitstark Margarita var vad det bjöds på att dricka. Efter maten spelade vi spel och satt och snackade. Underbart!

 

 

Kvällen fick sig ett galet avslut. Vi av den yngre generationen, det vill säga jag, Carro, Emilia och MaddeX2 körde runt lite i jakt på att Cold Stone eller något annat glasställe skulle vara öppet. Konstigt nog hade de stängt när klockan var ett, knepigt… Vi åkte tillbaka till Marit och släppte av de båda Maddebrudarna, sedan fortsatte vi tre vårt lilla äventyr.

 

Vi hamnade till slut på ett diner och beställde efterrätt mitt i natten, ungefär vid två. Killen i båset jämte oss kunde inte sluta snacka med oss. Han fattade verkligen inte vinken av att ingen av oss villa prata med honom. Efter det att jag sade att jag var gift slutade han lite i alla fall, skönt!

 

Vid halv fyra blev vi alldeles för trött och åkte tillbaka mot Marit, igen… Vi parkerade Emilias bil på gatan och lade oss dör för att sova några få timmar. Jag hade hela baksätet för mig själv, men herregud vad obekvämt det var! Sov skitdåligt! ”Min” bil är mycket skönare att sova i… Haha! Jag undrar allt vad folket tänkte när de gick förbi oss på morgonen. Där ligger tre tjejer och sover. Det måste sett väldigt sött ut.

 

 

 

I'll see you soon then

 

 


Kommentarer
Postat av: DC

Tokar

2010-12-07 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0