Att spy eller inte spy, det är frågan…

Herre min skapare vad jag har mått illa idag. Helt sanslöst! Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig på grund av mitt illamående, skittråkigt! Jag som hade tänkt ta värsta sköna dagen; gymmet med Emilia, kamerajakt (Emilia vill köpa sig en kamera), en promenix med hunden, kanske skype och lite Paradise Hotel på det med, men tyvärr så blev det inte så mycket av det.

 

Det enda jag har gjort idag är att ha legat i sängen med datorn i knät/på bänken jämte mig. Jag ville verkligen spy idag, men nej, det ville inte min kropp. Jag hatar när man mår så illa att man nästan spyr, man har liksom bara den känslan om ni förstår vad jag menar. Det är så irriterande. Ett tag mådde jag verkligen så illa att jag trodde att jag skulle spy. Jag var beredd att springa till toan, men nej, falskt alarm! Jag har heller ingen aning om varför jag mådde illa, men men, sådant är livet. Det är smällar man får ta.

 

Kööör bara!


Min annars så AKTIVA (host, host) dag, har bestått av skype. Först kanske en halv timma med Stas och sedan två och en halv timma med familjen. Jag låg i sängen och var så uttråkad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och familjen min var inte inloggade på varken skype eller facebook, så jag ringde hemtelefonen ifrån skype. Pappa blev riktigt chockad när han hörde att det var jag i andra änden. Jag blir jämt så glad när jag pratar med er där hemma, men på samma sätt saknar jag er ännu mer. Däremot får ni inte sluta höra av er, eller ta lite avstånd ifrån mig, bara för att jag inte ska känna hemlängtan. Jag vill ju veta vad som händer hemma, så fortsätt med att uppdatera mig! Tack på förhand (haha).

 

Glada? Jo men visst...

 

Det är inga läxor idag, så sonen kan glädjeligen spela sitt tv-spel och dottern håller på att packa inför helgens tävling. Jag slår mig ner här i fåtöljen med min käraste och låter tiden gå. Tick tack tick tack tick tack…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0