Bildfattigt

Ja, idag tänkte jag för en gångs skull skriva ett inlägg utan någon bild. Jag tycker själv att det är väldigt tråkigt, men orkar bara inte. Det har ju inte hänt förut, så jag tycker faktiskt att det är okej för den här gången.

 

Idag har vi bara tagit det lugnt. Morgonen och förmiddagen bestod av att göra ingenting, och då menar jag verkligen INGENTING! Jag var ju tvungen att hänga med min värdfamilj till flygplatsen idag så att vi fick hem bilen. De har nu åkt till Hawaii där de ska vara på tills lördag. Detta innebär att vi har huset för oss själva nu! WIIHOOOO! Vi hann ändå så med ett besök på Cold Stone innan jag hängde med familjen till LAX.

 

Väl på LAX passade jag på att hoppa in där man pratar med representanter ifrån de olika flygbolagen när det kommer till just försenat bagage. Där fick jag strålande nyheter; våra väskor var på inflygning. De skulle anlända nu ikväll och skulle sedan börja skickas ut under morgondagen. Det var en ganska så stor lättnad. Visst vi har klarat oss utan dem, men det underlättar en hel del av att ha dem till hands. Jag kan meddela att brudarna blev överlyckliga när jag kom hem.

 

Det var ganska skönt att komma hem och veta att familjen inte skulle vara hemma på ett tag. Nu kanske det låter som att jag inte trivs med min familj, men det gör jag. Ibland är det bara skönt att vara ensamma.

 

Vi åkte direkt och handlade när jag kom hem och köpte även med oss lite kinamat hem. Vi hade tänkt lagat tacos först, men sköt upp det tills imorgon. Kvällen avslutades med bio. Vi såg ”The Fighter”; en boxningsfilm som är baserad på en sann historia. Den var riktigt bra! Det var så mycket mer än bara en boxningshistoria, den var uppbyggd på några olika människors viljor som sedan skulle flätas samman till en. Det kanske låter lite rörigt, men SE DEN! Nu säger vi god natt för idag.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Så nu kan ni påbörja inflygningen mot Julen.

2010-12-21 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0