CASH FLOW!!!

Tomten måste tycka att vi är väldigt snälla i år. Det är inte bara något som jag säger, utan jag har även bevis på det. Idag har vi varit och shoppat, och då har vi verkligen shoppat! Det kommer mer om det lite senare.

 

Jag och Amanda stod framme i kassan för att hon skulle betala och jag tittar runt lite. Helt plötsligt ser jag att det ligger pengar på golvet, mitt framför mina fötter. (Det måste ju vara ett tecken på att jag borde ta dem, eller?) Det såg ut att vara $20 när jag tittade först. Sedan såg jag att det var $100 som låg ihopknycklade. Jag tar upp pengen men märker att det inte alls är $100 utan det är $300…! Jag trodde att det var Amandas, för just då höll hon på med sina pengar, men det var det inte. Jag tappade hakan. Amanda tappade hakan. Vi funderade på om vi kanske skulle lämna in dem, eftersom vi stod framme vid kassan, så det är ju någon stackare som har tappat en hel förmögenhet.

 

 

Vi kom båda fram till att vi skulle behålla dem. Hannah var inte i närheten, så hon hade ingen aning om vad som hände vid oss; nämligen att vi hade gått och blivit $300 rikare. Vi berättade sedan för henne när vi kom utanför butiken. Snacka om att ha flyt med pengarna. Haha! Underbart!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0