Dagen före doppardagen

Nja, det stämmer väl inte riktigt. Det är ju så man brukar säga dagen före julafton, men jag säger det dagen före första december. Imorgon går vi in på den sista månaden innan vi välkomnar ett nytt år, 2011.

 

När jag var liten tittade jag jämt på julkalendern. Sedan kom det en period när jag inte följde den överhuvudtaget. Förra året följde jag den helhjärtat. Jag såg vartenda ett avsnitt av Superhjältejul. Jag gillade den verkligen. Den var urgullig! De sade så klockrena kommentarer att jag höll på att smälla av flera gånger. Jag skrev även ner flertalet av dem bara för att det var så bra. Töntigt? Nej då, jag är bara mig själv.

 

 

Jag har tänkt att jag även ska följa julkalendern i år. Det är ju faktiskt ganska mysigt. Jag är däremot rädd för att jag ska bli besviken, med tanke på förra årets succé (i mitt tycke). Det återstår att se helt enkelt.

 

Imorgon gott folk, då är det första december när vi vaknar upp. Ni lär väl vakna upp till ett snöigt vinterlandskap, medan jag vaknar upp till ett ”kyligt” L.A.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0