En liten snabbis

Ja, jag tänkte att jag får väl köra på en liten snabbuppdatering. Senast jag skrev var jag ju full av förväntan på att Hannah och Amanda skulle komma, och nu är dem här! Det är helt sinnesjukt! Jag kan inte fatta att de är här i L.A. och besöker mig. Det känns inte alls som att det var fyra månader sedan vi sågs…

 

Jag åkte med ganska god tidsmarginal i torsdags till flygplatsen om det mot all förmodan skulle vara så att de landade tidigt eller att det skulle vara något med trafiken. Detta gjorde ju att jag kom till LAX (flygplatsen) väldigt tidigt. Jag stod och väntade där i evigheter! Det var vad det kändes som just då. Efter lite drygt en timma får jag ett sms ifrån Hannah där hon säger att de har landat. Jiipiie tänkte jag. Snart är dem hos mig! Inte då… Det är nu vi kommer till evighetsväntan. Jag fick vänta på dem i ungefär två och en halv timme innan jag fick krama de. Där kan vi snacka om att jag hade långtråkigt. Jag satt ju bara och väntade på att de skulle komma. Jag tittade hela tiden åt det håller där alla kom ifrån, men såg dem inte. Till slut fick jag allt krama dem, men vart var deras bagage…? Det var det ingen som visste. Inte med Hannah och Amanda i alla fall. Vi åkte hemåt, stannade till på McDonald’s så att de fick sin cola och sedan blev det massa prat innan vi somnade härligt alla tre i min säng. MYSIGT!

 

 

Gårdagen började vi med shopping i shoppingcentret South Coast Plaza!!! Till och med jag shoppade. Jag har ju faktiskt inte shoppat så mycket hittills i USA, men nu kan jag inte bara låta bli. Hannah och Amanda har ju faktiskt kommit hit för att shoppa, inte för att träffa mig, så de ligger i. De var ju så gott som tvungna med tanke på att de inte hade sin väska. Efter en lång väg hem, på grund av mycket trafik, fick kvällen bestå av ta med sig frozen yoghurt ifrån Yogurtland till flygplatsen för att prata med dem om brudarnas väskor. Både vägen dit och hem tog en hel evighet! Det kan ha varit något av det drygaste som jag någonsin varit med om. Tyvärr blev vi heller inga väskor rikare…

 

Dagen har precis som igår bestått av shopping. Idag var det shoppingcentret Del Amo som gällde och dessutom var det nog lite mer shopping än gårdagen. Haha! Detta kommer sluta bra. Det är så grymt att Amanda och Hannah är här nu! Jag är sååå glad att de ska vara med mig över jul. Jag hade inte klarat en jul i USA utan dem. Tack kusinvitaminer! Ni rockar fett nice! Haha! Jag måste passa på att säga det att de är grymma på att shoppa, kusinerna mina. Haha! Jag tror att ni kommer få massor med snyggt med er hem.

 

Jag efter London...


I kväll var vi på Cheesecake Factory och åt lite middag. Portionerna där, och i överallt för den delen med, är gigantiska så vi delade på två rätter. Gott var det! Vi var alldeles för mätta för att orka med någon cheesecake till dessert. Vi behöver ju faktiskt inte testa allt på en och samma gång. Det gäller ju att vara smart. Haha! Är det kört för mig då kanske? Tur då att jag har två ljushuvuden till kusiner.

 

Tjejerna ligger nu och sover så gott i min säng. Det är så mysigt att inte behöva sova ensam längre. Hur tusan ska jag klara mig när de åker?! Då får väl nallebjörnen bli min kramevän istället. Vi får se när vi hörs igen. Jag säger detta en gång till. Det är UNDERBART att de är här!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Häxmoster

Frågan är hur de ska få med sig allt hem. Väskorna än så länge spårlöst försvunna. Ajajaj. Och farmors väska är det också.

2010-12-19 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0