Första december och första gången…

Efter lite sisodär 107 dagar i USA var det äntligen dags för mig att göra min debut på Victoria’s Secret; tjejers himmelrika när det kommer till underkläder. Jag tycker inte om deras bh:ar för de har så mycket ”fyllning” med trosorna är prima. Jag vet inte hur många gånger jag har varit inne i deras butiker och suktat efter nya underkläder, men varje gång har jag tänkt ”Nej, jag väntar tills det blir akut”. Ärligt talat vet jag inte varför jag har tänkt så, jag älskar ju att köpa underkläder. Det är grymt skoj! Detta gäller dock bara trosor, inte Bh:ar, de är så jobbiga att prova och så måste de sitta perfekt. Ja, i alla fall så har jag gjort min debut på Victoria’s Secret idag. Fler besök lär det bli. Jag ska komma hem med en helt ny garderob när det kommer till underkläder. Haha!

 

 

Jag nämnde i det tidigare inlägget att jag inte hoppades på att sonen skulle komma hem med allt för mycket läxor. Jag fick som jag ville, han hade nämligen ingenting att göra. Det enda han behövde göra, plugga inför morgondagens prov, hade han redan gjort. Jag är ett litet kortfreak (kortlek). Jag älskar att spela kort. Det går att underhålla sig i flera timmar med det. Perfekt underhållning på semestern. Eftersom sonen inte hade något skolarbete eller så att göra, lärde jag honom spela ”James Bond”. Du har sex högar var, med fyra kort i varje, och så ligger de sista fyra korten framme på bordet. Spelet går ut på att du så snabbt som möjligt ska få alla fyra likadana i alla dina sex högar. Det gäller att vara snabb som tusan och tänka lite strategiskt. Skitskoj är det, när det väl går fort då vill säga. Det gick inte att spela så fort med sonen, men det var roligt ändå.

 

 

Vi fick ta en liten paus i kortspelandet så att jag kunde fixa lita mat. Sedan var det dags för att skjutsa sonen till ishallen och hans hockeyträning. Till skillnad från alla andra gånger, hängde dottern med i bilen. Hon behövde lite nya underkläder, så hon är anledningen till att jag handlade jag med. Haha!

 

Nöjde med våra inköp, körde vi hemåt, ”sjungandes” (översättning – skrikandes) i bilen. Något lite jobbigt är magvärken, men jag försöker bota den med en kopp te. Jag hoppas innerligt att det hjälper, men det brukar det göra. I alla fall lite grann. Vem vet? Det kanske blir något mer Paradise Hotelavsnitt innan det blir tidig sänggång idag med. Jag ska köra dottern imorgon bitti med, så det vore väl rätt så bra. Hej svejs!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0