I en enda dimma

När jag vaknade på lördagens morgon kände jag mig precis som att jag var bakis. Jag mådde skitknas och var inte alls pigg! Jag drack bara en Margarita och en öl så det berodde inte på det. Jag tror mer att det var för att man hade sovit ungefär tre timmar, och då heller inte några bra tre timmar… Vi åkte till ett Starbucks för lite frukost och morgon-/förmiddagsmys. Medan Carro och Emilia gick ut till bilen för att ta sig en tupplus, passade jag på att chatta lite med lite härligt folk hemma.

 

Sedan var det dags för den sista luciaträningen. Jag var helt död, och det kändes som att jag befann mig i en helt annan värld, mena jag tror att det gick hyffsat ändå. Vi fick oss våra lucialinnen och kransar (vi hade inte glitter) inför söndagens uppträdande.

 

”Dimmakänslan” fortsatte och vi brummade ner mot Long Beach för deras årliga Christmas Parade. Vi han med lite chill, gött käk och en bit in i den första Sex And The Cityfilmen innan vi gick ner mot 2nd Street för att ta plats.

 

 

Själva paraden var väldigt häftig! Det var massor med barn och vuxna som deltog i alla dess olika syften. Det var allt ifrån cheerleaders, orkesters, scouters, polisen, brandmän till vuxna med ”special needs”. Jag och Emilia såg inte klart hela, utan drog hem efter kanske en timma. Vi skulle ju trots allt upp väldigt tidigt dagen efter. Det vankades för Luciamarknad och det första uppträdandet…

 

Snö...?



Indianer



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Morganruna

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-06-21 @ 13:27:21
URL: http://morganruna.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0