J u l a f t o n

Konstigt nog har det gått och blivit den 24:e december nu. Jag har ingen som helst julkänsla alls! Det måste till min familj, släkt, kyla och snö för att det ska bli någon julstämning. I och för sig hade jag väl inte direkt räknat med att få någon speciell julstämning i år, med tanke på att den firas i L.A, så jag är väl inte så jätte upprörd.

 

Julen är en väldigt speciell tid för mig. Det är verkligen en familjetid in i minsta detalj! Jag har alltid firat den med min familj, och så nu kommer jag inte får göra det. Det kommer inte kännas som jul, så jagfår väl vänta ett år till på julen… Eller så ställer jag mig och lagar det lilla som jag äter på julborden när jag kommer hem: mormors köttbullar, jansson, mormors bröd och ost. Som ni säkert fattar så är jag inget stort fan av julbordet… Haha!

 

Jag har precis avslutat skype med Stas i drygt en och en halv timma. UNDERBART! En av de bästa julklappar jag någonsin kunnat få. Nu är klockan väldigt mycket här hos mig, närmre halv tre, så jag borde borsta tänderna och sova nu.

 

GOD JUL!

 

 

I'll see you soon then

 


Kommentarer
Postat av: DC

God Jul Pappa

2010-12-25 @ 01:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0