Jingle Balls 2010 i Los Angeles

Jag säger precis som Usher sjunger: Oh My God! Sicken stämning och vilket gött tryck jag fick uppleva i söndags. Det var nämligen så att Carros värdmamma hade fått två biljetter till Jingle Ballskonserten här i L.A. Det finns en radiostation här som heter KIIS FM och varje år håller de en konsert i juletid med flertalet av de artister som har spelas på radion. Jag fick följa med Carro på detta, och det var hur coolt som helst! Biljetterna var VIP, så vi hade tillgång till förfesten, men tyvärr kunde vi inte utnyttja detta på grund av Luciatåget tidigare på dagen. Det var lite tråkigt, men vi hade det jädrigt bra ändå!

 

Vi kom dit kanske en halvtimma in i konserten, och det var en förbannat bra stämning inne på Nokia Theater. Vi kom dit i mitt av en av Nellys låtar och alla där sjöng med för kung och fosterland. Det kändes helt overkligt att kliva in där och så står Nelly där på scen med sina muskulösa armar och sjunger/rappar som ingenting. Knasigt!

 

 

Kvällen var verkligen grym. Förutom Nelly fick vi höra och se Enrique Iglesias (ganska fräsch kille), Katy Perry (ursnygg), B.O.B. som även gjorde en duett med Hayley ifrån Paramore och Luciana.

 

 

Det var ett himla bra drag där inne kan jag säga! Till den musiken gick det ju inte att bli något annat än partysugen. Vi dansade och ”sjöng” (skrek) som jag vet inte vad. Jag har aldrig riktigt varit på någon konsert, så detta var min debut, och vilken början jag fick på min konsertdel i mitt liv. Haha! Jag kunde nog inte fått det så mycket bättre.

 

Hela konserten var ju grym, men Katy Perry var ändå bäst enligt mig. Hon såg skitbra ut, sjöng prima och bjöd på en finfin show. Där har vi en pangbrud må ni tro!

 

 

Jag och Carro fick inte bara underhållning av artisterna på scen, utan det fanns även några tjejer, kanske 14-15 år, som bjöd på underhållning dem med. På andra sidan om mig och Carro, satt det två killar i början av 20-årsåldern som var ganska snygga. Vi var inte ensamma om detta, utan de unga tjejerna höll med oss också. Hur märkte vi då detta? Jo, genom att sitta och titta på dem istället för att spana in killarna. Tjejerna tittade åt killarnas håll HELA tiden; när de pratade, när de sjöng, när de dansade, när de pillade med håret, ja verkligen hela tiden! Det var ju nästan att vi tyckte det var lite pinsamt för deras skull. Från att ha börjat med att spana in killarna, gick vi till att titta på hur tjejerna betedde sig. Det var ganska skoj det med. Haha!

 

 

Kvällen var magisk! Jag är sjukt tacksam för att jag fick hänga med Carro. Detta var något av det coolaste jag vart med om! Tack Carro – För du är underbar, precis som du är…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Vad säger man. Cooooooooooooolt!

2010-12-08 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0