Lilla julafton

 

Idag har det varit lilla julafton hos mig. Jag har äntligen fått mitt efterlängtade paket ifrån mamma och pappa. Det var evigheter sedan de skickade, men nu befinner det sig hos mig. Det var på tiden. Så som jag har längtat efter innehållet: mjukisbyxor (däremot skickade dem mig fel trots att jag hade sagt EXAKT vilka jag skulle ha, men de duger så fint så), deodoranter (bara det bästa duger för mig), tuggummin, ett par skor (som jag i och för sig inte behöver nu, haha), en stor och mysig tjocktröja ifrån brorsan, raggsockar, rågflingor (dags att börja koka banangröt och göra Nanascones) och några julklappar.

 

 

Julklapparna var grymma, precis som min familj. Fjäsk? Nej då, inte alls! Pappa, du får gärna föra över massvis med cash till mig. Haha! Nej då, skoja bara lite. Jag fick en jättefin ljuslykta och ett mysigt hjärta av syrran, Sex and the City 2, ett fint block där det var självaste jag på framsidan och den bästa av de alla – Thomas Sabosmycken. I boxen låg det ett brunt läderarmband (flätat) och två berlocker; en snöflinga och en vintersko.

 

 

Dessutom fick jag en till julklapp idag – ett kort ifrån min Malin. Den julklappen kommer sitta som en smäck! Haha! Så bra det bara kunde bli. Detta ingår:

 

Malin, jag vet inte vad jag ska säga mer än TACK! Du är min hjärtevän!



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Vad skulle Fylking sagt?

ÄNTLIGEN!

Det tog tid, 3 veckor!

2010-12-28 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0