Lite inspiration

En av mina absoluta favoritbutiker på Third Street Promenade i Santa Monica är Brandy Melville. De har så himla mycket fint där inne och det är heller inte så dyrt. Den är helt enkelt TOP NOTCH! Haha!

 

Anledningen till varför jag skriver detta är inte på grund av deras fina kläder, utan för att jag hittade en väldigt fin skylt när jag var där inne idag. En skylt som jag lätt hade köpt om det hade varit lite tidigare på dagen.

 

 

Det är ju också väldigt lätt att göra en sådan här själv. Det ska jag ta tag i när jag kommer hem. Jag diggar den!

 

PS, butiken har onlineshopping. Det kommer jag utnyttja i Sverige.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0