Lite mer julklappar

Lagom till jul fick jag lite mer julklappar hemifrån. Jag hade inte önskat mig något ifrån brudarna hemma, för att bara ha dem som vänner är underbart nog, men ändå fick jag lite smått och gott.

 

Barret, ditt kort får mig att skratta lika mycket värja gång. Det går inte att gråta när man är i närheten av dig, man bara skrattar. Haha! Du kan ju heller inte gråta. Du var den enda som inte lipade på mitt ”avresemys” men va tusan, du är ju Barret. Jag kan säga dig som så här, jag hade blivit mer chockad om du hade grinat. Haha!

 

 

Stas, jag vet att jag redan har skrivit och tackat för din julklapp, men jag gör det en gång till. Kan inte sluta titta i den! Älskar den!

 

Elin, du satte ju verkligen pricken över i:et med din julklapp. Jag har ju en ”thing” för Bilar (filmen) och din julklapp gick ju i det tecknet. Så himla söt att jag nästan smällde av! Hihi! Du är allt för bra söt du!

 

 

Julklappar blir man aldrig för gammal för. När man var liten var julklappar det ända man ville ha och det var det bästa med julafton. Nu däremot, tycker jag att det bästa med julafton är alla är samlade och bara har det mysigt. Det får bli till nästa jul. Det är ju trots allt bara ett år till dess.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0