Snart jobb

Yes box, snart vankas det för jobb. Som ni säkert vet, eller jag hoppas det i alla fall, så är det ju måndag idag och för mig innebär det at jobbet börjar en timma tidigare. Sonen slutar nämligen skolan tidigare.

 

Hmm, vad har jag gjort idag…? Jo, morgonen började på gymmet med Emilia för ett turbo kickspass. Det var första gången som jag testade det passet fast med en annan instruktör och det var lika jobbigt som vanligt. Härligt!

 

Sedan dess har jag chattat lite, vart på posten med ett paket a la Borås och sedan hunnit med ett avsnitt ur Paradise Hotell. Det är ju lite långtråkigt nu. Jag har ju jobbat mig ikapp alla avsnitt så nu måste jag ju vänta tills de kommer ut. Lite drygt. Jag älskar verkligen det programmet, så det är lite småsorgligt att det går mot sitt slut… Dessutom går mitt andra program som jag följer hemifrån också mot sitt slut, nämligen Kenza & Tyra Show. Det är sista avsnittet på torsdag. Tråkigt! Jag undrar vad för serie som kommer följas här näst… Haha!

 

Som jag nämnde innan, så är det ju måndag idag. Efter det kommer tisdag, sedan onsdag och TORSDAG! Jag skiter ner mig av glädje! Haha! Brudar, vi syns snart!

 

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Det finns säkert någon annan serie som du hittar. :)

2010-12-14 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0