Byte av tandborste

Någon vecka innan jag åkte ifrån USA var jag och gjorde en vanlig undersökning hos tandläkaren hemma i Ulricehamn. Min tandläkare rekommenderade då mig att börja borsta tänderna med en barntandborste. Mindre sagt än gjort gick jag och köpte mig en barntandborste.

 

Folk har allt skrattat lite gott åt den. Det var ju inte så att jag bara köpte en, utan jag valde ju den med omsorg. Det blev en finfin rosa med elefanter och fjärilar på. Jättefin tycker jag!

 

 

Första gången jag var på matbutiken själv, och utforskade den så att säga, köpte jag mig en ny tandborste. Nu har det blivit dags för att byta min rosa elefant- och fjärilstandborste till min nya. Så här ser den nya ut:

 

Det gäller ju att vara barn så länge man kan. Inte sant…?



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har så rätt så, man ska ha barnasinnet kvar!

2010-11-08 @ 09:55:13
Postat av: Nastasja

Du är så söt som man bara kan bli :) Behåll alltid barnasinnet, det ska jag göra ALLL MY LIFE! ;)



En trip till England hade jag inte tackat nej till, hade varit otroligt kul med er tjejer!

2010-11-08 @ 18:21:39
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Amanda

ÅH SPONGEBOB!!!!! LOVE HIM!!

2010-11-08 @ 20:29:54
URL: http://amandalinusson.blogspot.com
Postat av: Troynatalie

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-28 @ 12:41:07
URL: http://troynatalie.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0