Fem månader kvar

Idag är det den 12:e november. Det är inte vilken dag som helst, utan idag är det exakt fem månader kvar tills jag får träffa den bästa familjen i hela världen igen. Det ska bli så grymt roligt! Jag kan inte fatta att de ska komma och hälsa på mig. Det är som en dröm som jag inte riktigt vågar tro på förens jag hämtar upp de på flygplasten. Jag får världens kick så fort jag tänker på det!

 

Pappa, jag är definitivt laddad inför helgen!








Vi syns den 12 april!




I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: dc

Spännande. DC

2010-11-12 @ 19:14:44
Postat av: DC

Vi ser framemot det lika mycket som du gör, att du skall få visa oss det bästa. DC

2010-11-12 @ 19:16:10
Postat av: Hannah

jag vill också med,kanske finns det plats i ngn resväska ;) maggan

2010-11-12 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0