God natt!

Nu börjar klockan närma sig ett här på natten, och jag som hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll, men se hur det gick med det. Inget vidare! Jag behöver verkligen sova, men som alltid – det kan jag göra i ett annat liv.

 

Den här dagen började inte riktigt som jag tänkt mig, eller rättare sagt vi. Jag och Emilia skulle tränat i morses, men jag mådde illa och hade ont i magen och Emilia var skittrött, så det blev bara ett träningskortköp för min skull. Vi fixade sedan lite frukost till Emilia och jag fick med en kopp te. Efter det drog vi till vår LCC för att prata lite bara. Sedan var det dags för oss att dra hemåt. Jobbet kallade.

 

Eftermiddagen bestod av lite brevskrivelse och plugga med sonen. Jag har idag pluggat olika muskler och ben tillsammans med honom. Jätteskoj! Haha! Sedan när vi var klara med det, hade jag tänkt börja med middagen, men då kom min värdpappa hem så då tog han över.

 

Kvällen spenderade jag på Starbucks med Emilia. Jag var sugen på att komma ut ur huset, och Emilia fick bli mitt sällskap. Jag tog med mig min kortlek, så vi hann med Skitgubbe, Stress och Dam. Skitskoj kväll! Tänk två trötta svenskar, som kan sitta på Starbucks och prata om vad som för det är ingen annan som förstå. Skrattade gjorde vi även förbannat mycket.

 

 

Detta fick bli ett kort inlägg. Jag har ju faktiskt precis skrivit ett megalångt inlägg om Halloweenhelgen, så mina hjärnceller är sönderbrända för länge sedan på grund av all skrivelse. Jag hoppas på att kroppen är med mig imorgon istället, så att jag kan inviga mitt träningskort.

 

Förresten, fram tills nu på söndag är ni endast åtta timmar före mig i tiden. Ni har ju ändrat till vintertid, och sådant existerar här med men vi ändrar inte förens nu på söndag. En vecka efter er. Inte direkt för att åtta timmar gör så stor skillnad, men det är ju lite i alla fall. Natti Natti.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig flicka som äntligen tattooerat sig :)



Duu, ny övning som varenda åkare hatar mig för:

upphopp - från köttbulleposition med armarna bakom dig till pikposition med armarna upp i taket. Hoppas ca 20m*5. :) keep up the good work!

2010-11-02 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0