Här vare mycke gotte!

Haha! Tjejer, ni känner igen det va? Jag vet inte hur många gånger den frasen har sagts när vi har umgåtts. Tillräckligt många för att göra så att jag tappar räkningen. Den stämmer i alla fall in väldigt bra på min kväll.

 

När jag, Emilia och Carro var på Olson’s köpte jag ju ett paket hallonkräm och ett paket Wasa knäckebröd. Hemma är det sportknäcket som gäller, och inget annat! De som jag köpte hette Hearty, och ikväll hade jag smakprovning. Till min glädje visade de sig vara som sportknäcket, med andra ord hur goda som helst! Elin Thuresson, du är nog knäckebrödsdrottningen i mina ögon. Du var med mig i varenda liten tugga. Haha!

 

Här vare mycke gotte!


Nu blir det badrummet och sedan fortsätter jag med ytterligare något avsnitt ur Paradise Hotel innan det blir kvällen. Ha en bra dag där hemma!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0