It’s THE countdown!

Idag är det den 16:e november och jag är verkligen superglad! Vet ni varför? Jo, för om exakt en månad idag står jag på LAX (den stora flygplatsen här i LA) och plockar upp mina kusiner. AAAAAHH! Jag vill bara skrika av lycka! Hannah och Amanda, det är nu det gäller!

 

Det är också nedräkning till min födelsedag. Det är nu tre månader innan jag fyller 20. Tyvärr kommer jag inte kunna fira den på ”rätt” sätt, eftersom det är 21 här i USA. Jag kommer därför ta igen detta flera gånger om när jag kommer hem. Tro mig! Jag hoppas att det finns en och en annan vänlig själ där ute som vill göra mig sällskap då… Brudar är ni redo för att skaka lite rumpa då med mig eller?

 

 

Jag har också bott här i tre månader nu. Vart har den tiden tagit vägen? Nej ni, det vet i fasiken. Borta! Detta innebär att det är en graviditet kvar här i USA, det vill säga nio månader för er som inte riktigt hajade grejen där. Det går fort! Sverige vi syns snart!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: marie

hahaha en graviditet! klockrent!

2010-11-17 @ 14:26:26
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0