J*vla internet!!! (fredag)

Förklaringen till den sega uppdateringen är inte för att jag inte har haft lust att skriva, utan för att vårt internet inte funkar så som det ska. Tydligen så beter sig det så här när det är varmt ute, och vi som har haft det varmt den här veckan. Riktigt skönt på ett sätt, men nu längtar jag tills att det blir svalare så att vårt internet börjar fungera bra igen. Jag hoppas bara att det är inne på en liten höstdepression, och inte att det kommer vara så här igen tills då när sommaren kommer. Hur ska jag klara mig utan dator (internet) en hel sommar?? Det ska ju bli en supersommar innan jag åker, och jag vill verkligen att ni ska få vara med mig under tiden. Det är ju det som är syftet med bloggen.

 

Ja, så här skulle det inte vara hemma. Ofta internet skulle lägga ner bara för att det är varmt ute. Nej då, det tror jag inte. Där vinner vi allt i Sverige. Vi tål allt!

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0