Powerwalk i solen och extrem utmaning

Jag har fått mig en skön start på denna dag, nämligen en powerwalk nu på morgonen i solskenet. Barnen är lediga ifrån skolan idag med, men det hindrade inte mig ifrån att ge mig ut på en lite tur efter att jag hade vaknat.

 

 

När jag kom tillbaka blev det självklart lite stretchning. Är det något mina föräldrar har lärt mig, så är det att man alltid ska försöka att stretcha efter ett träningspass. Jag har aldrig haft någon större skada, och på något vis tror jag att det kan ligga något i det att jag är noga med stretchningen. Jag satt och kollade på ett program samtidigt som handlade om en grupp människor som höll på att bestiga Mount Everest. Det är något med extrema utmaningar som lockar mig. Jag vet inte varför, och jag tror heller inte att jag skulle vilja göra något så pass extremt som att bestiga världens högste berg, men jag tycker verkligen att de som lyckas respektive dem som försöker, är otroligt coola! Det är oerhört riskfyllt, men ändå kopplar dem bort det och har bara ett mål i huvudet; bestiga berget. Ja, jag är mäkta imponerad av dem.

 

Inte riktigt som Mount Everest...


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad dagen kan bjuda på. Jag ska i alla fall åka ner till Office Max och köpa lite färg till skrivaren. Det kanske kan bli en tur till gymmet med för mitt tredje och sista styrkepass för den här veckan. Ha en bra dag!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Det är seriöst att varva ned och stretcha efteråt, det skulle flera ta efter. DC

2010-11-14 @ 11:18:35
Postat av: DC

att "hoppa" in i duschen kan vara nog så farligt. Det är ju förstås högre med fallskärm. Fallskärm kan ju förstås vara bra att ha. DC

2010-11-14 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0