Timmarna innan det bar av…

För ovanlighetens skull fick jag mig inte så många timmars sömn innan jag skulle köra dottern till ishallen. Eftersom det var lördag fick jag lite ”sovmorgon”. Jag behövde inte gå upp förens 4.25. Lite, med betoning på lite, senare, men det är ju alltid något.

 

Under tiden dottern tränade, passade jag på att sova lite i bilen. Jag vaknade sedan när det började ljusna, och kunde då inte somna om. Jag tog mig därför en liten kort morgonpromenad till Starbucks som låg fem minuter bort. Det kurrade lite i magen min, så det fick bli en rostad bagel med cream cheese och vatten att dricka till. Jag hann äta upp den på vägen tillbaka till bilen. Jag satte mig i bilen och började läsa lite i Eclipse. Den är väldigt fängslande, och mycket bättre än den andra boken i serien.

 

 

När vi kom tillbaka hem, började jag smida lite planer med Carro och Emilia. Vi skulle ju fira Halloween på ”riktigt”. Emilia skulle ju egentligen jobbat på kvällen, men det blev ändrade planer så hon kunde istället hänga med oss. Därför behövde hon en kostym, så jag och Emilia drog på en Halloweenkostymsjakt. Vi kom hem med en skitsnygg kostym till min kära dalahäst och jag köpte även de sista detaljerna till min kostym. Det skulle bli en grym kväll!

 

Jag släppte sedan av Emilia och körde hemåt. Jag hoppade in i duschen, och efter ett tag kom även Emilia till mig. Vi fixade i ordning oss tillsammans och gjorde oss redo för att möte Halloween i USA…

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Vilken konstig fest, umgår du numera med ett gäng pumpor. De flesta på bilden måste ha dessa gener åtminstone. Vart tusan har de gjort av ben och armar? Kanske är de en mutation som NASA har släppt ut i Californien. Nu är det bevisat, det finns försökspumpor! Såg bildera. Hade ni kul ????????!!!!

2010-11-01 @ 07:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0