2 of 12

Jag kunde inte hålla mig. Jag glömde berätta något väldigt stort för mig. I lördags var datumet som kanske de allra flesta vet den 16 oktober. Jag kan inte fatta att vi redan är halvvägs in i oktober…! Detta datum, den 16 oktober, innebar att jag hade varit i USA i exakt två månader. VART TAR TIDEN VÄGEN?? Det känns som att det var nyss jag skrev att jag har varit här i en månad, men nu helt plötsligt gått en till…

 

 

Tiden går fort, och nu är det bara två månader kvar till jag ska leta reda på mina pluttar Hannah och Amanda på lax-flygplatsen. Ja, jag kallar den så för den heter ju L.A.X, så det är ju inte mer än rätt. Haha!

 

Nej, nu ska jag dra mig! Det var sista inlägget för idag! Haha!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Den ena pluttan är nu i Barcelona. DC

2010-10-18 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0