Bortskämd och glad

I mitt tidigare inlägg skrev jag ju att den här bruden skämmer bort mig. Alla tycker ju om att bli lite bortskämda emellanåt, jag är verkligen en av dem. Hmm, så vad var det egentligen hon gjorde…?

 

Jo, när vi satt och chattade lite, mitt i natten enligt min tid, och på förmiddagen enligt svensk tid, frågar hon mig om jag kunde kolla min hotmail. Jag loggar in och ser i min inkorg att jag har fått ytterligare en månads tillgång till Spotify i present av min vackra, snygga, sexiga brud! Jag blev superduperglad! Jag hade verkligen tänkt köpa själv, för jag klarar mig knappt utan Spotify. Däremot hann Stas före mig, så jag får se till att köpa nästa gång. Då ska du allt inte få skämma bort mig igen! MOAHAHAHAHA!

 

Om ni inte har förstått hur glad jag blev, så får jag väl säga det en gång till för jag kan inte sluta säga det. JAG BLEV SUPERDUPERMEGAGLAD!!! Jag hoppas ni förstår.

 

Tack vännen min! Du gjorde min månad!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Denice

du behöver inte köpa spotify! be bara de där hemma logga in på din spotify så funkar det. :)

2010-10-19 @ 08:15:42
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: DC

Bra med riktiga kompisar. DC

2010-10-19 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0