God afton i stugan

Ojoj, sicken bloggdag det har varit idag. Riktigt skoj faktiskt! Nu har ni allt rätt så mycket att ta igen, med tanke på att detta är det femte inlägget idag (och då har jag faktiskt räknat bort det första i morses för det skrev jag egentligen igårkväll, men jag kunde inte publicera det förens i morses för internet funkade ju inte i huset).

 

Efter att ha spenderat några timmar på Starbucks, drog jag en snabbis till matbutiken för att handla lite ost jelly och mjölk. Kort efter att jag kommit hem, kom barnen hem och då var det som vanligt läxdags för sonen. Idag behövde han heller inte min hjälp så mycket, så jag satt jämte honom och läste min bok. Skönt för mig! Haha! Slappt jobb jag har ändå. Hur ska jag orka med ett heltidsjobb senare? Nej Nana, tänk inte på det nu. Vi tar en dag i taget.

 

 

Sedan var det bara att fixa lite mat. Enkelt det med, eftersom det bara var att värma rester från igår och göra en sallad. Efter maten körde jag sonen till hans träning. På vägen dit passade vi även på att plocka upp lite kläder ifrån kemtvätten.

 

Nu sitter jag här hemma, framför tv:n med datorn. Hittade till slut America’s Next Top Model på tv:n, underbart! Jag älskar det programmet! Efter programmet ska jag nog försöka sova ganska så snart. Imorgon går alarmet på vid 3.50 så det kan ju vara lite bra om jag hinner få lite sömn så att jag kan träna under tiden dottern är på isen. Efter det ska jag nog dra till Kristine och hänga med henne på Farmer’s Market. Nu ska jag fortsätta att kolla på Top Model. Vi hörs imorgon, eller lite senare enligt svensk tid.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0