Icke kontaktbar

Herregud, jag har inte bloggat sedan i torsdags…! Det är ju en hel evighet! Jag ber så mycket om ursäkt! Det är väl inte direkt någon ursäkt, men jag kan förklara det som så här:

 

·         I fredags hade jag absolut ingen lust att blogga. Det är första gången jag någonsin känt så med bloggen. Normalt sett har jag ju velat blogga hela tiden, så att ni ska kunna få vara med mig, men så kände jag inte i fredags.

 

·         I lördags var det full rulle hela dagen, så då fanns det inte tid till att blogga.

 

·         Idag har dagen gått på halvfart, så egentligen hade det väl funnits tid men jag har gjort annat.

 

Dessa missade bloggdagar innebär att jag har sjuhelsikes massor att skriva nu. Tänk så här – jag har tre dagar av bloggande att ta igen. Ni som har följt min blogg vet ju hur mycket jag brukar skriva, normalt sett, på en dag. Det är bara ner med gasen i botten och köra på!

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0