IKEA – shopping

Ni känner ju mig, jag kan ju i de flesta fall inte komma hem tomhänt ifrån en shoppingtur. Speciellt inte när det är på IKEA som jag har spenderat min tid.

 

För att få mysfaktorn på så hög nivå som möjligt köpta jag lite mer värmeljus. Denna gång blev det doft ifrån gröna äpplen. Till det var jag ju också tvungen att ha lite värmeljushållare. Det som jag däremot är mest nöjd med av alla mina inköp, är mina pärlplattor och mina pärlor. När jag var liten pärlade vi pärlplattor väldigt ofta. Dels på dagis, dela hemma. Jag kommer ihåg att jag alltid tyckte det var lika roligt. Man kunde ju göra så mycket fint. Jag tycker om att vara lite barnslig, barnslig är väl egentligen fel ord att använda, men jag ville tillbaka till min barndom där jag pärlade pärlplattor, och vad hittar jag då om inte detta på IKEA. Vips, så blev jag liten igen. Jag längtar ivrigt tills jag ska lägga min första pärlplatta. Det ska bli riktigt spännande.

 

 

 

Jag hade kunnat spendera hur mycket pengar där som helst. Det finns så mycket fina saker jag skulle vilja dekorera mitt rum med, men samtidigt vill jag inte spendera skitmycket pengar när jag ska vara borta i ett år. Det finns bara en sak att säga om IKEA och Nana – KÄRLEK!

 

Jag vet inte om det är så ovanligt ifrån IKEAs sida, men de har redan börjat med att sälja vissa julsaker. Lyktor, julstjärna, lykta och lite andra saker i shopen (mat med mera). Är inte det lite väl tidigt? Visst jag älskar julen, och tycker att det är hur mysigt som helst, men i början av oktober är det höst, INTE jul!

 

Nu är jag för trött för att blogga om hur den här dagen har varit. Jag ska nog krypa ner under täcket och sova som en stock tills imorgon. Då har jag faktiskt lite att ta igen. Då får ni nog kanske till och med se kort den nya klänningen jag köpta idag. To be continued…

 

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

Nana. Det var längesen som du pärlade plattor, återfall? Jag måste bara lägga till en sak och ställa en fråga. Vad är det för gemensam nämnare i dina 2 senaste blogginlägg, IKEA och Skandinavien? Använd your flexibrain. Den som löser det får en överraskning DC

2010-10-04 @ 21:40:26
Postat av: Bengt Nilsson

Hej Nana Jag skrev ett inlägg förut som jag läste att det kom in men nu syns det inte längre?

Jag skrev att det var länge sedan som du pärlade och frågade om du fått ett återfall. Sedan utlöste jag en fråga. Vad är det för gemensam nämnare i dina två senaste inlägg på bloggen? Jag skrev att du skall ta på din fexibrain. Du kommer bli belönad om du löser det. Jag väntar spänt på om du kan lösa det. DC

2010-10-04 @ 22:01:47
Postat av: Bengt Nilsson

Hej Nana Jag skrev ett inlägg förut som jag läste att det kom in men nu syns det inte längre?

Jag skrev att det var länge sedan som du pärlade och frågade om du fått ett återfall. Sedan utlöste jag en fråga. Vad är det för gemensam nämnare i dina två senaste inlägg på bloggen? Jag skrev att du skall ta på din fexibrain. Du kommer bli belönad om du löser det. Jag väntar spänt på om du kan lösa det. DC

2010-10-04 @ 22:03:13
Postat av: Bengt Nilsson

Hej Nana Jag skrev ett inlägg förut som jag läste att det kom in men nu syns det inte längre?

Jag skrev att det var länge sedan som du pärlade och frågade om du fått ett återfall. Sedan utlöste jag en fråga. Vad är det för gemensam nämnare i dina två senaste inlägg på bloggen? Jag skrev att du skall ta på din fexibrain. Du kommer bli belönad om du löser det. Jag väntar spänt på om du kan lösa det. DC

2010-10-04 @ 22:04:29
Postat av: Bengt Nilsson

Hej Nana Jag skrev ett inlägg förut som jag läste att det kom in men nu syns det inte längre?

Jag skrev att det var länge sedan som du pärlade och frågade om du fått ett återfall. Sedan utlöste jag en fråga. Vad är det för gemensam nämnare i dina två senaste inlägg på bloggen? Jag skrev att du skall ta på din fexibrain. Du kommer bli belönad om du löser det. Jag väntar spänt på om du kan lösa det. DC

2010-10-04 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0