Kvällsmys

Jag har haft en riktigt mysig kväll idag med min andra hälft här i L.A. (Emilia). Vi hade ju tänkt hitta på något på kvällen, vilket var Starbucks med kortlek och pärlplattor, men riktigt så blev det inte.

 

Emilia ringde mig när jag och barnen satt och åt middag. Jag bjöd över henne till mitt hus, så att hon satt slippa hemma och vänta på mig. När hon kom hit blev det lite prat innan vi drog ut på vår kvällsturné. Första anhalt var Whole Foods, en lite finare matbutik. Emilia hade inte ätit så hon behövde lite mat i kistan. Jag köpte med mig lite frukt och fetaost, göttans! Nästa anhalt: Cold Stone. Sista anhalt, som också var den mysigaste, var Starbucks. Vi hade tagit med oss våra glassar, och köpte en kopp te så att vi kunde sitta där utan dåligt samvete. Vi kopplade upp oss på internet och började kolla på lite IDOL-klipp. Tyvärr så kan man ju inte längre kolla på IDOL på tv4play, utan vi fick söka på klippen på YouTube. Det är inte lika skoj, eftersom vi missar alla kommentarer, men det är bättre än ingenting alls.

 

När Starbucks stängde vid tio var vi tvungna att packa ihop, och drog därför hem mot mig igen. Väl hemma hos mig lånade Emilia toan innan vi avslutade kvällen. Mysig kväll var det allt och nu sitter jag här och myser med min nya filt och min nya tekopp.

 

 

Imorgon bitti ska jag köra dottern till ishallen, och sedan ska jag och Emilia på kostymjakt. Hon skulle egentligen jobbat imorgon kväll, men det blev ändrade planer, så nu kan hon hänga med mig istället på äventyr. Wiihoooo!

 

Nu börjar det bli väldigt sent, med tanke på att jag ska upp om bara några timmar. Tyvärr så är jag inte trött, så vi får väl se när jag somnar. Jag säger i alla fall god natt till bloggen nu. Må äventyret vara med mig imorgon…

 

 

I'll see you soon then

 

 


Kommentarer
Postat av: dc

Har du sett några spöken idag?

DC

2010-10-30 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0