Morn daaaaaaaaaaaa!

Jag hoppas att ni hör den norska accenten i rubriken. Det var i alla fall det som var syftet. Haha! Klockan är nu strax innan nio på morgonen här hos mig och jag är redan i full gång. I morses gick alarmet som sagt på vid 3.50 och det var bara att hoppa i träningskläderna och sedan köra dottern, och mig själv, till ishallen. Nu är det ju ett tag sedan jag gymmade där, för dels har jag varit sjuk, och dels har jag sovit dåligt, men idag var det dags igen. Därför ville jag köra slut på mig själv, och det gör jag bäst genom att springa av mig all energi och alla tankar på löpbandet. Herregud vad skönt det var! Varje gång jag har kört ett hårt träningspass känner jag mig som en ny människa. Jag älskar det! 

 

 

Svettig som jag vet inte vad, körde jag hemåt igen, med dottern i bilen så klart. Löpbanden står så pass bra placerade att man har utblick över isen, så man kan passa på att kolla när dem tränar samtidigt som man själv tränar. Skitsmart! Idag övade de på att göra spagatlyft. De är indelade i grupper om fyra personer, varav tre stycken lyfter den fjärde tjejen. Den här fjärde hamnar till slut i spagatposition i luften. Samtidigt ska dem då förflytta sig på skridskorna. Det är lite svårt att förklara, men det är skitcoolt!

 

Nu är jag nyduschad och fräsch, och sitter och chattar med lite folk på facebook. Bland annat Amanda och Elin Thure. Två underbara tjejer som jag saknar som bara den! Amanda å andra sidan får jag ju träffa om lite drygt två månader. SWEEEEEEET! Nej, nu får jag nog fixa i ordning mig, Om 20 minuter ska jag vara nere hos Kristine. Jag ska hänga med henne och hennes tvååring till Farmer’s Market. Ha en grym dag så kommer det lite mer uppdatering senare. Dessvärre blir det nog inte lika mycket uppdateringar som det var igår. Igår var nämligen en extrem dag. Tänkte bara ”varna” er…

 

 

 

I'll see you soo then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0