Nu är det jul igen…

Haha! Tro det eller ej, men idag fick jag verkligen en julkänsla när jag och Emilia var på Del Amo (shoppingcenter). Som säkert många vet så är det Halloween nu till helgen här i USA. Sedan om några veckor kommer Thanksgiving, och efter ytterligare några veckor blir det jul. Nu är det däremot så här att de redan har börjat julpynta. I alla fall i Del Amo…

 

 

Jag älskar julen och allt som är runt omkring den, men seriöst – de kan ju inte börja redan nu! Jag kommer ju tröttna på julen innan den redan börjat. Det var kanske i och för sig inte helt sant. Tröttna kommer jag nog inte kunna göra, men ni förstår nog poängen med att jag tycker att det är lite väl tidigt med att börja julpynta nu.

 

Det var dessutom inte bar julpyntning i taket, utan det var även musik. När vi var inne på en av mina favoritbutiker här i USA, Hollister, hörde vi julmusik. Jag måste faktiskt medge att det var lite småmysigt, hihi! Jag hittade också jättefina halsdukar som jag blev tokkär i! Jag ville ha alla tre!

 

Tänk vad mysigt att svepa sig in i dessa…


Nu är det endast 56 dagar kvar till jul, och det känns jättekonstigt. När jag tänker på antal dagar som är kvar, känns det som att julen är runt hörnet, men den känns ändå väldugt långt borta när jag ser till omgivningen och klimatet runt omkring mig. Jag får väl se när julkänslan kommer. Till dess får jag leva på julpyntningen i Del Amo.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0