Nu har dem gjort slut med mig… *snyft, snyft*

Ja, nu är det officiellt. Nu har jag och min Sex And The Citybox gjort slut. Vi har brutit vårt underbara, älskade förhållande som vi har haft de senaste veckorna. Jag gråter inombords i själen. Hur ska jag nu klara mig…? Vi har ju spenderat så himla mycket tid tillsammans det senaste att jag har vant mig vid att ha Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda vid min sida. Nu däremot, är det slut…

 

 

Jag vet inte vart jag ska börja, eller sluta. Jag har aldrig riktigt varit ett Sex And The Cityfan tidigare, men jag gjorde ett impulsköp i våras och köpte den kompletta boxen. Jag tänkte att någon gång ska jag väl börja titta på den tv-serien. Våren gick, lika så sommaren, och jag hade fortfarande inte sett ett enda avsnitt ifrån min box. När jag sedan flyttade till USA, fick den självklart hänga med. Jag tänkte att det är ju perfekt om jag inte kommer på något att göra. Lite tidsfördriv ni vet. Detta så kallade tidfördriv utvecklades istället till att jag försökte se ett avsnitt så fort jag bara kunde. Sedan blev jag helt fast! BOKSTAVLIGT TALAT!!!

 

Nu återstår det bara att se den första filmen igen, och därefter hyra den andra filmen nästa vecka (den kommer ut på hyrdvd på tisdag den 26 oktober). Då har jag sett Sex And The City i ett enda svep. Inte missat ett enda avsnitt. När jag väl är klar med det, är det väl bara att börja om från början eller så är det kanske dags att ta tag i läsningen. Böcker jag skulle vilja läsa är Stieg Larssontrilogin, Sex And The City, ytterligare en bok om Carrie Bradshaw, Dear John, Lauren Conrads böcker med flera. Det finns ju som sagt lite att ta tag i.

 

Tack brudar för den här tiden! Vi ses snart igen!



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Hur skall detta sluta? Jag bävar inför framtiden! DC

2010-10-21 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0