Shopping a la Santa Monica

Jag berättade ju att jag hade köpt en klänning nu i söndags när jag var i Santa Monica. Jag gillar den! Svarta klänningar kan man inte ha för många av. Däremot hade jag ingen här i USA, så det var väl på tiden att köpa en. Jag betalade 54 $ för den.

 

 

Det enda som jag väntar på nu är ett tillfälle då jag kan använda den. Jag Emilia och Kristine pratade om att vi skulle åka till något fin restaurang där man måste klä upp sig lite. Det vore riktigt skoj. Dessutom ett avbrott från den annars så slappa vardagen. Klädseln består ju mestadels av shorts och ett linne/tjocktröja beroende på hur kallt det är, så det kan ju vara skoj att få klä upp sig lite emellanåt. Än så länge har jag i alla fall inte blivit en amerikansk hemmafru som går runt i träningsoverallen hela dagarna, och den dagen ska jag försöka undvika... Haha!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: maggan

tjena snygging.. den va läcker.

2010-10-06 @ 23:27:04
Postat av: Malin

guuud vad snygg klänning!! du har bra stil du :D

2010-10-07 @ 17:39:33
URL: http://glitterdream.blogg.se/
Postat av: DC

dress for success! DC

2010-10-07 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0