Tankeöverföring med kärlek

Nej, jag kunde helt enkelt inte hålla mig vid det förra inlägget, att det skulle vara det sista för idag. Jag har ju glömt att berätta något…

 

Idag när jag kom tillbaka ifrån att ha varit på matbutiken och handlat lite, såg jag att jag hade fått post. Inte vilken post som helst, utan rolig post. Med rolig post menas inte något brev ifrån banken (bara om det är lön), eller något annat tråkigt, utan jag menar post ifrån nära och kära. Idag mina kära vänner, fick jag ett brev ifrån Stas! Tusen tack goding! Tror du att jag började ”böla” när jag vände på det och såg den lilla söte texten på baksidan av kuvertet? Jajemen, så allt var ju som det brukar vara. Haha!

 

Detta gjorde att jag började lipa...

Förklaring: de orden betyder otroligt mycket för mig.


Det som var lite läskigt med det här, var att jag kände i morses ”Idag ska jag skriva ett brev till Stas”. Sedan när jag kommer hem, och ser att jag har fått ett brev ifrån just DIG blev jag lyckligare lyckligast. Jag vet inte om man kan säga eller skriva så, men jag tyckte att det lät lite småfint. Vi hade nog lite tankeöverföring där DU och Jag<3

 

Jag måste bara säga en sak – Jag ÄLSKAR handskrivna brev! Jag kan lova att jag blir glad för vart enda ett som jag får, och jag kan lova en till sak: jag svarar på ALLA. Vad har ni att förlora? Ingenting! Haha!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: nastasja

WOHO! :D

Har inte hunnit vara inne och kika här, har jobbat en massa bara!

<3

2010-10-21 @ 09:01:38
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: DC

Frends. DC

2010-10-21 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0