T.G.I. Friday’s

Ikväll höll jag till på T.G.I. Friday’s för en middag med Emilia och Kristine. När jag berättade för min värdpappa om att vi skulle äta där, tittade han på mig som om jag var konstig. Han tyckte tydligen inte att maten var bra där. Jag sade att jag tyckte om det stället, och att maten är god med, men det hade han lite svårt att förstå. Då får väl han tycka så då, jag gillar det i alla fall.

 

När jag stod vid ett rödljus på vägen till restaurangen tittar jag i bilen jämte mig. Gissa vem som sitter där… EMILIA!!! Haha! Att vi har bra tajming eller. Jag tyckte att det var lite komiskt att vi hamnade jämte varandra vid rödljuset.

 

För en gångs skull var jag i tid, och Kristine kom också precis när vi kom. Vi fick ett bord för tre uppe på bardelen av T.G.I. Friday’s, men vi frågade om vi fick byta bord för det blåste alldeles för kallt! Ett bordbyte senare, och mycket tid till att bestämma vad vi skulle äta (eller rättare sagt Kristine behövde mycket tid) fick vi vår mat efter en ganska lång tids väntan. Det var ganska mycket folk där idag.

 

 

För en gångs skull sade vi adjöken direkt efter middagen, och då var klockan inte ens nio. En tidig kväll för oss alla, och nu har jag bloggat om min helg. Jag är hur trött som helst, så jag ska nog slänga på lite Sex And The City och sedan sova.

 

För att mysa till det lite här sitter jag nu och skriver i mörkret med endast mitt vaniljljus som ljuskälla. Riktigt myspysigt! För att inte missa den här känslan, undviker jag att tända taklampan. Detta gäller även när jag går på toa. Istället för att tända i taket, tar jag med mig mitt älskade ljus. Skratta ni om ni vill, jag tycker att det är både mysigare och roligare.

 

Sov gott / God morgon

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0