Trötter

Jag tror nog att de allra flesta har sett Snövit någon gång i deras liv. Jag är i alla fall en av dem. Min favoritdvärg är Toker, bara för att han är så tokig. Dessutom är han väldigt söt. Just nu känner jag mig som Trötter, jag är hur trött som helst. Mest fysiskt. Jag tror att genomköraren på gymmet tidigare idag är anledningen till att jag är så trött nu. Rent ut sagt, jag är utmattad! Det var länge sedan jag kände mig så hör trött, och jag har faktiskt längtat efter den känslan! Det kanske är helknas, men jag tycker att det är skönt när man känner att man har gett gärnet när man har tränat. Jag och Emilia hade först lite tankar på att vi skulle testat kvällens Zumbapass, för det var en annan instruktör ikväll, men jag för trött så jag avböjde det. Emilia verkade inte så ledsen över det. Hon hade sin söta SVENSKA godispåse istället. Haha!

 

 

Handlingen tidigare idag, gick bara bra. Jag fick tag på det jag behövde, och jag fyllde på fruktkontot med det jag ville ha, vilket blev äpple, banan och mango. Dessutom blev det lite paprika och tomater med. Eftermiddagen har sedan dess varit väldigt go! När barnen kom hem, gick sonen in på sitt rum för att läsa sin bok, och dottern tog sig lite mellanmål. Efter att dottern hade ätit klart, åkte vi ner till en butik nere i Redondo Beach för vi skulle hämta ut ett pris som hon hade vunnit i någon tävling. Det visade sig att hon hade vunnit en fotografering. Dottern blev inte så uppspelt över det, utan blev snarare lite mer ”Nej, jag vill inte göra detta. Det är så pinsamt!”. Vi köpte sedan med oss något varmt att dricka. En te för mig och någon kaffe till henne. När vi kom hem hade sonen precis slutat läsa, så då var det bara att ta tag i de andra läxorna. Under tiden han höll på med dem, vilket inte alls var så många, satt jag och läste min bok, The Last Song. Efter ett tag började jag bli lite hungrig så jag började fixa med middagen. Det var bara att värma lite kött, och bröd, så vips hade vi en ”hamburgare”. Denna lyxmåltid serverade jag med en sallad. Rena rama barnleken när det kommer till svårigheten.

 

Min värdmamma kom hem strax därefter och då gick jag ut till mig och pratade lite planer med Emilia om morgondagen. Vi börjar dagen med att träna på vårt älskade 24 Hour Fitness. Efter det drar vi hem till mig och fixar lite brunch, och sedan drar vi oss mot shoppingcentret Del Amo för att kika lite. Efter det blir det hemfärd för att jobba lite och på kvällen vankas det nog för lite amerikansk fotboll. Det är någon match nere i Long Beach. Jag ser verkligen fram emot det! Min första amerikanska fotbollsmatch! Wiihoooo! Haha!

 

Fredagsplaner med den här bruden


Om lite drygt en timma ska jag skypa med familjen. Fram till dess ska jag nog svara på ett mail som kommer spela en ganska så stor roll för mig. Ni kommer märka det så småningom, om allt går enligt planerna, och det hoppas jag verkligen att de gör. Mer än så säger jag inte. Dessutom hinner jag nog hinna med ett avsnitt med mina favoritamerikanska brudar Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Åhh, det är en mysig kväll för jag har tänt alla mina ljus i mitt rum, så nu lyser det så fint här. Morsning korsning!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Mystant! Hade du även en varm väldoftande te bredvid dig? DC

2010-10-16 @ 21:35:00
Postat av: DC

Hur var det på amerikansk fotboll. Uppvärmning inför en riktig ligamatch? Räknades den i dina uppdragslista? DC

2010-10-17 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0