Uppdatering

Nu när jag börjar skriva detta inlägg är klockan tio på förmiddagen hos mig och sju på kvällen hemma. Det blev inget mer bloggande igår. Jag vet inte riktigt varför. Jag hade tid till det, och jag kände för det, men det blev helt enkelt inte så.

 

Gårdagens eftermiddag såg ut som följande: powerwalk, stretcha, duscha, hjälpa sonen med läxor och ”laga” (värma) mat. Kvällen avslutades med Starbucks och Cold Stone med mina jenter Emilia och Kristine. Jag kände mig lite låg, så det var precis vad jag behövde: komma ut ur huset och få mig lite tjejsnack. Underbart! Tack tjejer!

 

 

När jag kom hem slängde jag på några avsnitt ur Kenza och Tyra Show. Det är faktiskt riktigt skoj att se! Det som jag har fastnat mest för när det kommer till den showen, är deras utmaning. De håller nämligen på och tränar inför ett triathlonlopp. Jag har blivit riktigt sugen på att testa det med. Det vore grymt! Jag försökte få med mig Barret på detta, men hon bangade!

 

Såg två avsnitt, och sedan sov jag i några (läs få) timmar innan det var dags för att gå upp. Jag och min värdmamma körde den ena bilen (den som jag kör) till verkstaden tidigt i morses, innan sju. Det lyste nämligen fura varningslampor: batteriet, ABS-systemet, ESP, och en till som jag inte kommer ihåg. Förhoppningsvis är den tillbaka snart.

 

Nu är det lite drygt två, kanske tre, timmar kvar tills Kristine och hennes värdfamilj kommer hit och hämtar mig. Jag ska få hänga med dem ner till San Diego, igen. HAPPY! Efter en tuff vecka med mycket tankar och hemlängtan, är detta exakt vad jag behöver! Vi har inte så mycket planerat för den här helgen där nere. Idag, när vi kommer ner, ska vi passa hennes värdbarn i några timmar. Sedan blir det nog lite käk och en film. Den enda planen vi har för imorgon är att klä oss fint (klänning), sminka oss, fixa håret lite halvfint och på med högklackarna för en ”fin” middag. Jag har inte fixat iordning mig sedan lördagen innan jag åkte. Jag har heller inte haft på mig högklackat sedan dess, så jag undrar hur detta kommer sluta… Haha!

 

 

Jag ser fram emot helgen riktigt mycket. Jag är riktigt tacksam för att jag får hänga med dem ner! Jag gillar dem skarpt! Som vanligt så har jag inte börjat packa än, men ni som känner mig vet ju att det är så jag funkar: jag väntar in i det sista med att packa. Haha! Smarta Nana! Datorn kommer inte hänga med, så ni får uppdatering när jag kommer hem. Ha en underbar helg! Lev livet!

 

San Diego

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det hon äter på bilden?`Ser aaas gott ut :D

2010-10-23 @ 15:10:54
Postat av: nana

Pannkakor Malin! ;)

2010-10-24 @ 02:25:34
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: DC

Hoppas du haft en underbar weekend i San Diego och att du inte stapplade fram i de höga:) DC

2010-10-24 @ 23:05:07
Postat av: DC

Hoppas att du haft en alldeles underbar helg i dina "höga" skor och att maten smakade förträffligt:) DC

2010-10-24 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0