Bekräftelse minifötter!

Nu är det till och med bekräftat i USA – Nana Björnberg har minifötter! Ni som känner mig bra vet ju att jag har väldigt små fötter. På sistone har de antingen krympt eller så har de gjort alla storlekar en storlek större. För ungefär ett år sedan var nästintill alla mina skor storlek 36, men nu så är det för stort så jag har fått gå ner till 35…! Haha! Jag säger då det, små fötter. Visst var det svårt att hitta skor innan, men nu är det ju ännu svårare! Jag vill ju inte behöva gå till barnavdelningen för att hitta mig ett par. Även om det faktiskt kan ha sina fördelar då det kommer till priset. Frågan är nu varför det just har blivit bekräftat i USA…?

 

I morses kom Emilia hit till mig för lite frukost mys. Jag hade dessutom fått henne att köpa med sig lite jordgubbar, mumsfillikaka! Vi slängde på ett avsnitt från säsongens IDOL och njöt av svensk tv. Själva anledningen till att Emilia kom hit var för att hon ville ha med mig på lite shopping. Hon hade nämligen inte shoppat sedan hon kom hit, så därför ville hon ha hjälp med att hitta ett ställe där vi kunde spendera lite timmar. Vi hamnade på ett shoppingcenter som heter Del Amo där det finns rätt så bra utbud på butiker. De har ju i alla fall mina två favoritbutiker – Hollister och Urban Outfitters. Jag köpte inte ett enda plagg! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för fy bubblan vad det kliade i mina fingrar! Ojoj, det var en redig match att hålla sig borta från att spendera en och en annan dollar. Så, go Nana! Haha!

 

 

I detta shoppingcenter, Del Amo, finns det även en skitbra skobutik med väldigt stort utbud på just Converse och Vans. Det gillar jag! När vi var där inne passade jag på att prova ett par Converse, från barnavdelningen. Jag tänkte att vuxenmodellerna är ju säkerligen för stora så det är lika bra att gå på barnskorna. Jag tog ned ett par från hyllan som såg ut att vara i ungefär min storlek. När jag sedan kollar på flärpen för att se vilken storlek det är, står det 33,5…! Vad i ”PIP”! Haha! Ofta jag kan ha 33,5! Visserligen var mina senaste skor jag köpte ett par vita tygskor i storlek 34, men ändå. 33,5 skulle ju vara omöjligt! Jag kunde ju ändå så testa när jag lika gärna höll på. Självklart passar dem! Haha! Skrattretande! Visst, de var lite trånga, men inte så att det gjorde ont eller något. De hade jag gott och väl kunnat köpa, men jag skulle ju vara duktig idag och inte shoppa något så det får bli en annan gång. 33,5 alltså, HERREGUD! Bekräftelse minifötter!

 

OMG!! 33,5... Vart kommer detta sluta...?



Efter några timmar var det dags för att röra sig hemåt för vi kan ju inte bara ha skoj, utan vi måste ju jobba med. Innan barnen kom hem från skolan åkte jag och tankade lite. Sedan när jag kom hem lade jag mig ute och pluggade lite körkortsteori i den härliga kaliforniska solen. Riktigt skönt! Kort därefter kom barnen hem så då var det dags för lite läxor. Som tur var hade sonen inte fått så mycket nya läxor, så det gick väldigt fort med det idag. Vi fick därför tid till att dega framför tv:n lite granna till MTV’s VMA-gala. Vi åkte sedan och köpte hem lite mat. Panda Express fick det bli. Det är ett asiatiskt snabbmatsställe och det var helt okej faktiskt. Enkelt och billigt.

 

Nu ska jag nog snart försöka sova. Imorgon är det onsdag och då sätts telefonen på alarm på 3.50. Jag är lite för slarvig med min sömn. Jag borde nog försöka bättra mig på den. Sov gott Nana och god morgon Sverige!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

Sov Gott vår prinsessa. Var det en glassko som du provade? DC

2010-09-15 @ 12:19:30
Postat av: nana

Självklart var det en glassko. Det var en prins som kom ridandes med den. Så nu ska vi leva vårt lyckliga liv.

2010-09-15 @ 17:17:49
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: Bengt Nilsson

Det var inte en prins, det var en groda som blev en prins när hon...................... eller var det annan saga. DC

2010-09-15 @ 19:29:21
Postat av: nana

Det måste nog vart något annat, för jag lever inte i någon saga, utan jag lever i verkligheten om du inte hade förstått det...

2010-09-16 @ 04:40:41
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha Nana, det är inte riktigt OK det där meeeeen bara för att det är du då :)

2010-09-17 @ 08:24:02
Postat av: Anonym

3.35 skulle väl du ha ställt klockan på!

2012-04-10 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0