En onsdagskväll

Nu sitter jag här, igen, med min kära lilla dator. Eller så liten är den väl kanske inte. Det är ju inte direkt den smidigaste att ha när man reser, men tur är väl det att jag inte reser så ofta då. Klockan är nu lite innan nio på kvällen och jag känner mig i fas. Jag ska nog svara på lite mail, kolla runt lite på facebook, läsa lite bloggar och självklart så blir det nog ett och ett annat Sex And The Cityavsnitt innan jag släcker lampan för att sova. Jag måste sova tidigt idag, för alarmet går på vid 3.50 imorgon bitti. Jag bytte nämligen dag med min värdmamma, så hon tog dottern i morses och så kör jag henne imorgon istället. Jag känner mig dessutom helt frisk nu så då kan jag passa på att träna.

 

Den här dagen har verkligen varit effektiv! Jag är riktigt stolt över mig själv, och lite imponerad. Har tränat riktigt bra och städat och tvättat. Tummen upp för mig!

 

 

Eftermiddagen var väldigt lugn. Sonen hade redan gjort klart de flesta av sina läxor innan han kom hem, så det enda jag behövde hjälpa till med var att förhöra honom på lite ord. Jag passade sedan på att blogga lite innan det var dags för att fixa mat. Enkel sådan dessutom. Ostfyllda ravioli i tomatsås med sallad. Bara att koka pastan och sedan hälla i det i tomatsåsen. A piece of cake! Att göra en sallad är ju heller inte så komplicerat. Efter att vi hade käkat körde jag och dottern sonen till träningen och sedan åkte vi till en sportbutik. Jag älskar den butiken! Visserligen är det väldigt dyrt, men vilken kvalitet på produkterna och vad mycket snyggt de hade. Det var ju nästan så att jag blev sugen på att gå runt i träningskläder hela dagarna, för så snygga var dem. Som vanligt började jag prata med en av de tjejerna som jobbade där. Riktigt trevlig tjej. Jag och dottern hoppade även in på Starbucks. Jag för en kopp te och hon för en kaffe. Därefter blev det hemfärd och nu sitter jag här.

 

God morgon Sverige!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

God morgon själv. Nu biter kylan in över Sverige och Ulricehamn.

2010-09-30 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0