Fruktomanen är i full gång!

Då var det dags för min andra dos av frukt. Det började redan i morses, men nu var det några timmar sedan så det är dags för dos nummer två.

 

Jag älskar verkligen frukt, vilket kanske heller inte är så svårt att förstå när man känner mig… Du kan äta dem som de är, du kan ha de tillsammans med mjölk, fil, yoghurt eller gröt, du kan göra en smoothie, du kan ha det som tillbehör i en sallad, du kan använda det när du lagar mat och du kan göra någon form av efterrätt/bakverk av frukt. Ja, du kan använda det till allt. I alla fall i min värld.

 

Min smoothie består av nektarin, äpple, hallon, banan och lite apeslinjuice. Skitgott!

 

Steg 1 - I med alla frukter

 

Steg 2 - I med apelsinjuicen och på med mixer

 

Enjoy!

I'll see you soon then

Kommentarer
Postat av: DC

Smarrigt gott. DC

2010-09-29 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0