Helgens andra avslöjande…

Okej, gott folk! Dags för helgens andra avslöjande, och detta tycker jag personligen är några snäpp coolare än det igår…

 

Först tänkte jag bara passa på att säga att ett sms hemifrån värmer otroligt mycket. Jag har fått flera sms, och jag har svarat på dem flesta. Förlåt pappa om du får betala lite, men jag tror innerst inne at du tycker att jag är värd det. Det kan ju bli mitt lilla belastningskonto nu hemma eftersom ni har ”förlorat” belastningen på glass- och fruktkontot. Haha! I morses när jag vaknade hade jag fått ett sms från min häxmoster Helena och ett ifrån Elins söta mamma Eva. Tack!

 

Back to avslöjandet… Idag, om ungefär 20 minuter kommer Emilia hit för att plocka upp mig, då ska vi bege oss mot Kristines hus för att plocka upp henne, sedan ska vi fortsätta på stranden. Skönt va? Däremot är det inte vilken strand som helst, utan vi ska till MALIBU!!! Oo yeah, you heard me! Malibu är stället där tydligen alla rika hänger. Många av dagens kändisar brukar hålla till där på semester. Många har sitt sommarhus där. Min värdpappa berättade att man kunde se Pierce Brosnans hus ifrån stranden…

 

Malibu har alltid varit ett ställe som jag vill besöka, just för att det är där alla kändisar håller till. I alla fall enligt många skvallertidningar. Jag hoppas på att det blir en grym dag på stranden. Vädret är med oss den här helgen. Det är sommarvärme här nu för att vara Kalifornien, så vi ska utnyttja detta till fullo. Självklart kommer kameran åka med om, så att jag kan vara redo att leka lite paparazzi i sanden.

 

Tro mig, uppdatering kommer. Var så säker!

 

Så här ser Santa Monicas beach ut, vi får väl se hur Malibu ser ut...



I'll see you son then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

Jag såg mamma i trädgården förut. Här behöver vi ingen Malibu.



Undrar vem som i dag får utmärkelsen. BotB.

Beach of the Bitch. Där fick jag allt till det. IGEN! DC

2010-09-26 @ 21:59:44
Postat av: Malin

Åååh vad gött Nana!!!! Malibu, vilken dröm!!!!! Hoppas du lever livet där borta nu ;)

2010-09-27 @ 13:12:10
URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0