I väntan på min första American BBQ

Jag börjar komma in i den amerikanska stilen mer och mer nu känner jag. Igår var det baseball och idag ska jag på min första BBQ. Gött som tusan! Jag älskar verkligen grillat! Det är så sjuukt gott att jag blir galen! Det är väldigt enkelt att grilla, och dessutom kan du nästintill grilla allt möjligt. Så detta ska bli riktigt gott!

 

Tyvärr verkar inte min värdfamilj grilla så ofta. De har i alla fall inte gjort det sedan jag kom hit, så det ska blir gött att få lite kött (eller vad det nu blir för något)! Jag har blivit medbjuden till Kristines (norskan) värdmammas föräldrar.

 

I morses var jag dessutom med på ett mördarpass! Jag har aldrig vart så trött efter ett träningspass som jag var efter det idag. Jag kommer inte ihåg vad träningen hette, men det var svinjobbigt! Undrar om det kanske var Boot Camp…? Aja, skit samma! Det var grymt bra träning! Du använda varenda muskel du har i kroppen, så jag ska nog försöka ta mig dit flera gånger. Jag får väl se om jag kommer kunna gå imorgon… Haha!

 

Nu ska jag ficka i ordning mig inför BBQ:n. Dessutom ska jag och Kristine vidare på en till BBQ lite senare hos en annan au pair som heter Louise. Så snacka om en helamerikansk kväll.

 

 

 

I'll see you soon then



Kommentarer
Postat av: DC

Bra med mördarpass före Barbeque, stavas det så, bäst att fråga annars kan det gå så illa att man hamnar på grillen.

2010-09-07 @ 17:03:09
Postat av: DC

Är det Palos Verdes i bakgrunden?

2010-09-07 @ 17:13:10
Postat av: sofie

nana, jag saknar dig.

2010-09-07 @ 21:16:10
Postat av: nana

Ja, pappa det stavas så. Du är så duktig så! Och det är en del av Palos Verdes i bakgrunden.



Sofie, jag saknar dig massvis! Du är alltid med mig!

2010-09-08 @ 07:00:02
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: nastasja

SV: Tack hjärtis :) Satt uppe till småtimmarna i förrgår ;) Åh, vet inte vad det var med mig men nu har jag fått sova ut och ska äta lite frukost :) <3 i love you

2010-09-08 @ 10:24:57
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt liv du verkar leva. usch!

Bättre att du kommer hem ;)



puss goding ! Living the dream, right?

2010-09-08 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0