Jag bugar och bockar!

God afton på er! Eller för mig är det I alla fall afton, snarare midnatt, men inte för er hemma. Märker ni det, hemma är fortfarande Sverige för mig och inte USA. Visst känner jag att USA börjar bli mer och mer mitt hem, men det är ju ingenting i jämförelse med Sverige. Så nu var det sagt, dags att kanske ”get to the point” om vi säger så…

 

 

Precis som varje kväll innan jag ska sova så höll jag på och kollade runt på lite olika bloggar. Till slut hamnade jag hos Marie. Marie är en tjej som precis som mig är au pair här i USA, men hon håller till Boston vilket är på andra sidan om man jämför med mig. Jag tycker att det är jättetråkigt att vi befinner oss så långt ifrån varandra för Marie är en störtskön brud! Dessutom är hon grym då det kommer till bloggdesign! (Det är hon som har gjort min header och den tokgillar jag!) I hennes nyaste inlägg hade hon skrivit så här: ”TIPS TIPS TIPS! Ska ge er ett gött bloggtips! En av de bästa au pairbloggarna enligt mig!”. Vilken blogg var det inte om min! WIIHOOO! Tack Marie! Jag blev riktigt glad av att läsa det! Jag hoppas att vi kan träffas någon gång under detta år som vi har framför oss.

 

Jag ska heller inte glömma att tacka alla er andra som läser denna blogg och alla små söta kommentarer in ger. Det gör att jag blir extra peppad på att skriva. Jag älskar att skriva, men det har ni ju säkert märkt. Vissa har till och med kommenterat det ”Gud, vad mycket du skriver”. Haha! Goa kommentarer!

 

Bara för att jag har skrivit så här nu så får ni ju inte sluta kommentera! Nej för tusan, fortsätt gör det så fortsätter jag att skriva! Jag har sååå många inlägg att skriva, så det är väl bäst att sätta fart! One done, some more to go!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: nastasja

skriv vad hennes blogg heter då, kvinna! ;)

2010-09-13 @ 11:17:28
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0