Lite "nattaskriv"

Ojoj, vilken helg jag har haft i San Diego tillsammans med hennes familj och deras släkt! Supermysig och grym på alla dess vis! Det kommer komma ett megalångt inlägg, och då menar jag verkligen MEGALÅNGT, om hur helgen har varit. Det finns så mycket att berätta att jag knappt vet vart jag ska börja. Därför spar jag på de krafterna tills imorgon, och skriver om vad som har hänt idag (förutom de timmarna vi var kvar i San Diego).

 

Efter att Kristine och hennes värdpappa hade släppt av mig ”hemma” hos mig var jag faktiskt lite duktig och började packa upp. Ni behöver inte tappa hakan, för jag packade inte upp allt, men lite i alla fall. Jag tog det även lugnt vid min älskade, kära, underbara dator som jag har varit utan i några få dagar, men det känns som en hel evighet! Haha! Däremot hade jag inte ork eller energi till att blogga om min grymma helg, utan jag stack ut på en härlig löptur/powerwalk. Underbart gött på ren svenska (eller västgötska för de som är ordmärkare)!

 

När jag kom tillbaka, trött och svettig, blev det lite stretching framför ett Sex and the City avsnitt och sen raka vägen in i duschen för jag skulle dra mig mot Cheesecake Factory för en middag med ett gäng härliga brudar. Precis innan jag skulle åka hade min värdpappa ett litet ”mini-blommor-och-bin-snack” med mig… HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Det ni!

 

Jag plockade upp Emilia och Kristine på vägen innan vi mötte upp de andra väl på plats. Jag älskar verkligen att gå ut och käka, det är så himla mysigt! Hemma gjorde jag inte det så ofta, men här blir det en och en annan gång. Mysig vana!

Vi var sex tjejer som träffades. Jag, Kristine, Emilia, Mona, Nicole och en fransk tjej som jag dåligt nog inte kommer ihåg namnet på. Jag har för övrigt märkt att jag är kass på att komma ihåg nya namn! Lika fort som de har presenterat sig, glömmer jag bort det. Så det är inte bara du Sofie som är dålig på namn, utan även jag. DU och JAG bruden!

 

Middagen var riktigt god och sällskapet otroligt trevligt! Bara härliga brudar! Mätt och belåten sitter jag nu här uppe på min säng och ska krypa ner under täcket. Fast sova är det inte riktigt dags för, utan först blir det nog ett eller två avsnitt av min nya favorit – Sex and the City’s box. Natti natti eller god morgon om ni hellre föredrar det.

I'll see you soon then

Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

Vi kanske har missat något, bra att Dennis hjälper till att få ordning¨på dig! Du kanske inte förstått det men det är faktriskt vi som har skickat dig på uppfostringshem. Trodde du verkligen att du var Aupair maybe? DC

2010-09-13 @ 11:08:57
Postat av: Anonym

Vi kanske har missat något, bra att Dennis hjälper till att få ordning¨på dig! Du kanske inte förstått det men det är faktiskt vi som har skickat dig på uppfostringshem. Trodde du verkligen att du var Aupair maybe? DC

2010-09-13 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0