Morsning korsning

God morgon, god morgon! Ojoj, säger jag bara. I natt har jag sovit nästan nio timmar…! Det var inte igår om man säger så. Hur skönt som helst! Det behövdes verkligen.

 

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen dra mig mot dotterns skola för att plocka upp henne. Hon ville nämligen åka till ishallen på sitt hål och åka lite skridskor så då ska jag köra henne dit. Normalt sett så jobbar inte jag på dagtid, men idag blir det ett undantag. I detta fall så gör det inte så mycket, för då kan ju jag också passa på och åka lite eftersom mina skridskor kom i måndags. Jag har inte åkt sedan i början på april, så jag undrar hur detta kommer sluta. Kanske som bambi…? Det ska i alla fall bli grymt skoj! Jag har faktiskt saknat skridskorna riktigt mycket de senaste veckorna så det blir skönt att äntligen få göra Los Angelesdebuten.

 

Igår kväll var jag till och med tvungen att ta på mig mina konståkningsträningsbyxor, bara för att få in den rätta känslan. Hihi! Så snacka om att jag är taggad!

 

 

Det gamla ishallsgänget

"Our name is Bond, James Bond"



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

På dem, ge dem, Kvadrupplar! DC

2010-09-16 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0