Nytt uppdrag på "Listan" avklarad

Som jag nämnt tidigare så har jag en lista med saker som jag ska göra medan jag är här i USA. Skaparna till den här listan är Simon, Marcus, Gustav, Robin och så är nog Jimmy med på den också tror jag. Även om han inte var med och gjorde själva listan...

Igår lyckades jag klara av en till sak på listan, nämligen american warm apple pie. Det var riktigt gott! Så killar, jag är ett steg närmre att bli bjuden på en redig fylla... Haha!
Ett krav på just äppelpajen var ju att den skulle ätas på ett riktigt amerikanskt ställe. Killar, är detta tillräckligt amerikanskt för er...?
I'll see you soon then

Kommentarer
Postat av: Simon

Till och med röda möbler inne på fiket samtidigt som den är gjord "just like mom's". Över förväntan godkänt :P Lyxigt!

2010-09-06 @ 22:17:34
Postat av: nana

Bra! Då kanske jag till och med kan ha en till godo om jag bara har en kvar... ;)

2010-09-07 @ 00:31:03
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0